HARGA MENJUNAM!!!

APA YANG SAYA NAK OFFER???
***5 SET BASIC BREASTFEEDING (ALFALFA + ESP)
***7 SET CANTIK BASIC (SR VITA C + ESP)
SIAPA NAK UNTUNG BERGANDA WHATSAPP SAYA 0174550656 (JUSLIANA)
***WHILE STOCK LAST!!!
ini adalah offer peribadi saya, tiada kena mengena dgn pihak ke3...

Friday 21 November 2014

Penyusuan... Inilah adventure nya!!!

Assalamualaikum wbt... fuhh!!! Dah lama tak menulis kat sini.... entry ni pun sebenarnya nak ditulis masa akhir Oktober lepas, tapi baru hari ni berkesempatan... bz betul iols kannnn....

Anyway, tahniah mommies yang masih gigih berusaha melengkapkan penyusuan susu ibu sehingga bayi berusia sekurangnya 2 tahun!! Alhamdulillah, saya juga masih gigih berusaha untuk si kecil baby soleh Afiq, insyaallah...

Selain daripada kerap menyusukan secara direct, makan makanan yang berkhasiat, mommies juga perlu konsisten mengepam susu sekiranya mommies bekerja. Saya percaya mommies yang bekerja dari rumah lebih selesa untu 'direct feeding' kan... tujuan murni dan ikhlas kita as mommies pasti mendapat keredhaanNya, aminnn...

Mcm mana mommies dapatkan kelengkapan dan aksesori untuk bf yer? Nak share tak?


Nampak tak budak berdua tu tengah buat ape? Haaaaa.... apa lagi.... main susun tinggi-tinggi konon nak buat menara semua kotak breastpad dan milk storage bags...

Banyakkan.... bukan apa... nak jimat postage... ni pun saya share beli dgn kawan saya yang juga bf mom. dekat www.littlewhiz.com masa ni ada offer, 10 kotak milk storage bags hanyalah RM89.90. Jadi sangat berbaloi kalau beli masa offer ni, lagipun bags ni kita nak pakai banyak. littlewhiz jugak tawarkan FREE postage untuk setiap pembelian bernilai RM200 dan ke atas.. Breastpad pun ada offer 50%, so apa tunggu lagi... rembat lah sekali 6 kotak. Memang seronok membeli belah keperluan Bf kat sini, offer nya berbaloi-baloi...

So mommies, selamat menyusukan baby dengan jayanya... jaga kesihatan diri dan family... kesihatan diri dan keluarga tak ternilai dgn wang ringgit.


No comments:

Post a Comment