HARGA MENJUNAM!!!

APA YANG SAYA NAK OFFER???
***5 SET BASIC BREASTFEEDING (ALFALFA + ESP)
***7 SET CANTIK BASIC (SR VITA C + ESP)
SIAPA NAK UNTUNG BERGANDA WHATSAPP SAYA 0174550656 (JUSLIANA)
***WHILE STOCK LAST!!!
ini adalah offer peribadi saya, tiada kena mengena dgn pihak ke3...

Wednesday 12 March 2014

MH370 DI MANA KAMU

Assalamualaikum wbt...
7 Mac 2014... pagi sabtu yang hening... kita digemparkan dengan kehilangan MH370, Pesawat Boeing 777 dari KL ke Beijing, China... hilang tanpa boleh dikesan oleh radar selepas sejam (lebih kurang) ianya berlepas dari lapangan terbang KLIA....

Saya bukan nya bijak pandai... bukannya pakar dalam selok belok ilmu penerbangan... tapi yang pasti saya adalah rakyat Malaysia... of course saya inginkan yang terbaik untuk semua penumpang2 MH370 bersama-sama anak kapal nya....

Sehingga ke hari ini... masih lagi tiada khabar... hilangnya langsung tak tinggalkan jejak... Allahhuakbar...
Hanya Allah SWT yg mengetahui rahsia di sebalik kejadian ini.. kita sebagai hambanya hanya perlu berusaha, memohon doa supaya setiap usaha kita membuahkan hasil... berdoa harapkan keajaiban akan berlaku... 

"Ya Allah, Kau permudahkanlah kami dalam usaha mencari pesawat MH370.. Kau temukanlah kami dengan pesawat MH370. Ya Allah, Kau selamatkanlah seisi pesawat MH370, Kau ringankanlah beban yang ditanggung oleh ahli keluarga MH370. Ya Allah, sesungguhnya hanya Engkau lah yang maha mengetahui segalanya... dengan kuasa Mu sahajalah segalanya berlaku di dunia ini. Tunjukkanlah kami arah di mana pesawat MH370 berada, Ya Allah... Amin... Ya Rabbal Alamin...."

Tak perlu tekaan-tekaan dan teori-teori tambahan... apa yg perlu kita lakukan sekarang ini ialah berdoa agar semua ini berakhir... semoga berakhir dengan berita yang baik... insyaallah...

#DoaUntukMH370

Salam Sayang
Jusliana
#ShakleeIndependentDistributor
#CODAlorSetarJitraChanglunUUM

No comments:

Post a Comment