HARGA MENJUNAM!!!

APA YANG SAYA NAK OFFER???
***5 SET BASIC BREASTFEEDING (ALFALFA + ESP)
***7 SET CANTIK BASIC (SR VITA C + ESP)
SIAPA NAK UNTUNG BERGANDA WHATSAPP SAYA 0174550656 (JUSLIANA)
***WHILE STOCK LAST!!!
ini adalah offer peribadi saya, tiada kena mengena dgn pihak ke3...

Thursday 23 October 2014

Order SHAKLEE berdesupppp!!!!

Alhamdulillah.... dah petang hari ni baru sempat update blog.. macam banyak sangat nak cerita tapi belum sempat nak tulis semua... jadi kita simpan dulu point2 penting yang nak share kat sini. bukan apa, sejak beranak 3 ni... banyak wayar putus... haha.. kalo dah tulis tu insyaallah ingat ler..

Macam yang sahabat2 semua tahu, yang saya sekarang bekerja jauh dari rumah, lebih kurang 200km pergi balik kerja setiap hari... cabaran baru untuk kami sekeluarga. Setiap pagi, suami yang terpaksa uruskan anak2 ke sekolah dan nurseri masing-masing sebab mommy nye dah keluar rumah lepas solat subuh.

Allah itu maha adil. Walaupun cabaran ulang alik ke tempat kerja perlukan belanja yang besar, digantikanNya dengan order SHAKLEE yang menderu-deru. Dan kebanyakan order adalah COD di kawasan rumah dan kawasan ofis. Banyak yang dapat ditampung dengan hasil jualan Shaklee. Terima kasih pada kawan-kawan yang sudi berkongsi kebaikan Shaklee bersama saya. Insyaallah saya akan berikan konsultansi yang berterusan selagi kawan2 memerlukannya dari saya.

Kalau ada sahabat2 blogger nak sama2 dapatkan income daripada Shaklee pun boleh... PM saya aje, jangan segan2 dalam menuju kejayaan, insyaallah.

Kalau sahabat2 blogger nak order SHAKLEE daripada saya pun boleh, sangatlah dialu-alukan :)

Nak COD?
Boleh.......... Alor Setar/ Seberang Jaya/ UUM
SMS/ WhatsApp 0174550656 Jusliana
Pengedar Sah Shaklee Seluruh Malaysia

#s2ufamilies #s2united


No comments:

Post a Comment