HARGA MENJUNAM!!!

APA YANG SAYA NAK OFFER???
***5 SET BASIC BREASTFEEDING (ALFALFA + ESP)
***7 SET CANTIK BASIC (SR VITA C + ESP)
SIAPA NAK UNTUNG BERGANDA WHATSAPP SAYA 0174550656 (JUSLIANA)
***WHILE STOCK LAST!!!
ini adalah offer peribadi saya, tiada kena mengena dgn pihak ke3...

Wednesday 22 October 2014

Tinggalkan FAMILY untuk KERJA

Wahhhh...... baru 2 minggu travel Alor Setar - Penang - Alor Setar... taaaapi badan rasa macam penatnyerrr... boleh ke nak bertahan untuk 2 tahun ni yer???

Saya baru je dinaikkan pangkat.. Alhamdulillah. Atas dasar kerajaan yg baru, setiap kenaikan akan diikuti dengan perintah pertukaran. Tak kiralah ditukar ke mana... semenanjung ke semenanjung ke... Semenanjung ke borneo ke.... Borneo ke Semenanjung ke.... semuanya ada.. mungkin ade la sorang dua yang dapat kekal di negeri bertugas yang sama, yang lain???? Selamatlah berpindah randah...

Saya sendiri ditukarkan dari Kedah ke Pulau Pinang. Alhamdulillah masih lagi dgn jarak yang membolehkan saya berulang alik setiap hari. Cuma.. sefiakan fulus yg lebih lerrr... hihi. ..

Jauh tuuuuu..... tak penat ke?

Ramai yang aju soklan tu ke saya... Penat... Memang penat... Saya keluar paling awal dari rumah, saya jugak yg balik paling lambat... Terima kasih sgt2 en suami tolong uruskan anak ke sekolah dan nurseri. Sebab anak2 lah saya sanggup berulang alik setiap hari. Walau badan penat tapi kebajikan anak2 perlulah jadi keutamaan..

Dengan 3 orang anak.... sorang dah sekolah rendah, sorang nurseri berumur 3thn dan sorang baby baru berusia hampir 4 bulan yg masih fully breastfeed... pun terpaksa ikut abahnya ke nurseri di ofis abah, saya sanggup travel 100km utk ke tempat kerja.

Saya simpati pada kawan2 yg terpaksa berpisah dgn keluarga atas tuntutan kerja. Jika diberi pilihan semestinya lah kita semua nak terus bersama kelurga... ye dak?

Semoga sahabat2 semua mendoakan kami tabah dengan setiap ujian. Amin...

No comments:

Post a Comment