HARGA MENJUNAM!!!

APA YANG SAYA NAK OFFER???
***5 SET BASIC BREASTFEEDING (ALFALFA + ESP)
***7 SET CANTIK BASIC (SR VITA C + ESP)
SIAPA NAK UNTUNG BERGANDA WHATSAPP SAYA 0174550656 (JUSLIANA)
***WHILE STOCK LAST!!!
ini adalah offer peribadi saya, tiada kena mengena dgn pihak ke3...

Tuesday 23 September 2014

MASALAH JERAWAT??? Tidak lagi dengan SHAKLEE EFFECT

Alhamdulillah.... dari zaman remaja sampai ke zaman dah kahwin... boleh dikatakan kulit muka saya takde melekat jerawat.. kalau ada pun singgah kejap dalam masa tertentu aje, tapi lepas tu hilang dan takde kesan kat muka...

Nak dijadikan cerita, tahun 2009 saya tergedik nak mencuba set skincare yg baru... kononnya lebih murah dari set skincare yg sedia ada dok pakai.. dan tergedix gak nak kurangkan jeragat kat muka katanya... hihi... sekali hambik!!!! bertempek-tempek jerawat naik kat muka tau!!!... Adoiii padan muka saya kan... dah la kulit muka jadi tak lawa, sakit pun ye gak rupanya bila dah ada cik JERAWAT ni.. huhu

Saya nye pendapat lah, jerawat ni timbul mesti sebab saya pakai set skincare yg baru ni, logik gak... faktor penuaan pun ye gak kot... haha.. sebab tahun ni saya baru masuk 3series... kolagen pun dah berkurangan kan.. well mengaku aje lah diri tu dah makin berusia... tu tak penting... yang penting... macam mana cara nak bagi jerawat ni semua hilang dan tak meninggalkan kesan parut yg berlobang itewww??? macam mana???

Suatu hari, jalan2 kat shopping mall, ada promosi.... PERCUMA facial treatment by N** Y**K Skincare Solutions... saya pun mencuba ler, almaklum free, sapa taknak oiiii....lepas dah cuba tu biasalah, si consultant ni pun promot set skincare... harganya??? oiii mak oiii... RM10K++++ ...

Me: Kalau saya amik offer ni (RM10K+++ facial treatments), kesan jerawat kat muka saya ni boleh hilang semua ke? tanpa parut?
Consultant: Kita tak jamin... ni semua bergantung pada kulit u jugak, kalau cepat then ok lah. Tapi kalau tak jadi, u boleh tambah treatment lagi... (huhuhu... tambah duit lagilah...)

Yer, memang diakui setiap jenis kulit perlukan treatment yg berbeza, sememangnya tiada sape pun yang boleh bagi jaminan 100% kan. But when u are talking about RM10k... fuhhhh semestinya kita nak ianya sangat berkesan kan...so, saya tak terima offer treatment tu..

Dipendekkan cerita, saya pun pergilah amik treatment kt spa biasa, dalam masa yang sama saya amik pati prun dan minuman kolagen. Saya guna balik set skincare saya yg sebelum ni. Memang saya berhabis untuk dapatkan kembali kulit saya yang dulu... bolehla tahan hasilnya... tapi tak memuaskan hati jugak... tengok gambar yg belah kiri, tu gambar tahun 2011, selepas semua treatment yang berjumlah RM1k+++ dan berdozen pati prun dan berdozen jugak minuman kolagen saya amik...



Selepas berkenalan dengan SHAKLEE, saya mencuba SKINCARE SET recommended by HealthThoughts

Dengan penggunaan Set Asas Penjagaan Kulit iaitu Vitamin C, Vitamin E, Alfalfa dan ESP...Alhamdulillah dengan izinNya kulit bermasalah saya pulih hampir 100%.
Gambar di sebelah kanan (selepas) tu ialah gambar saya di penghujung tahun 2012. Saya mula mengamalkan skincare set secara serius pada Mei 2012, setelah hampir 7 bulan menggunakan produk SHAKLEE, saya sangat berpuas hati.. Set penjagaan kulit yang saya amalkan ialah ESP, Vita C, Vita E, Alfalfa. Dan selepas tu saya top up dengan GLA Complex.


Kedua-dua gambar ni diambil dgn menggunakan kamera di telepon ajer, saya memang  tak reti nk mengedit pun... hanya sekadar crop utk amik bahagian yg perlu ajer.. Alhamdulillah, berkat usaha dan bantuan konsultansi daripada Master Iffah Anuar dan adik beradik Shaklee2U, saya dapat jugak hasil yang memuaskan... pada kos yang minima... terima kasih SHAKLEE juga untuk produk yang sangat berkesan, selamat dan sentiasa mesra alam.

This is my #Shakleeeffect & thanx a lot to my #S2UFamilies semoga terus #S2United 

Jusliana Jaafar
Pengedar Sah Shaklee
COD Alor Star
SMS/ WhatsApp 0174550656

No comments:

Post a Comment