HARGA MENJUNAM!!!

APA YANG SAYA NAK OFFER???
***5 SET BASIC BREASTFEEDING (ALFALFA + ESP)
***7 SET CANTIK BASIC (SR VITA C + ESP)
SIAPA NAK UNTUNG BERGANDA WHATSAPP SAYA 0174550656 (JUSLIANA)
***WHILE STOCK LAST!!!
ini adalah offer peribadi saya, tiada kena mengena dgn pihak ke3...

Friday 4 April 2014

Pengalaman bersama OSTEMATRIX

Percaya atau tak... produk pertama yang buatkan saya jatuh cinta dengan SHAKLEE ialah sebotol OSTEMATRIX..
Saya ingat lagi, masa tu saya tengah menyusukan anak kedua saya, Muhammad Amin Bin Mohd Lutfi dalam tahun 2011. Saya selalu sangat sakit pinggang, lenguh-lenguh badan, dan tumit saya selalu sakit waktu bangun tidur. Tak tahu kenapa? Ye lah... kita kan muda lagi.. (muda lagi ke dah 30's ni weii)... hihihi...

Saya mula gugel kat Faheem's Wardrobe (Master Iffah Anuar), saya kenal pun melalui kawan saya yang amik set menyusu dari MIA. Masa preggy tu saya ada dengar yang kawan saya ni pun amik Shaklee, tapi masa tu saya buat dekkk jer... saya konsisten dengan vitamin yang gomen bagi aje, pastu minum susu untuk preggy mom... langsung x amik suplemen lain..

Tapi kali ni saya rasa nak mencuba produk Shaklee...jeng jeng jeng...
Disebabkan saya nak beli dengan harga ahli, jadi saya pun beli sebotol OSTEMATRIX dan mendaftarkan diri sebagai ahli.... tak ada niat nak berniaga pun, cuma nak enjoy the price and the benefit... saya konsisten makan dan mula rasa perubahan pada diri saya, NO MORE back pain, tak ada lagi sakit tumit (yang ni memang kritikal sebelum ni)... lenguh-lenguh badan pun dah berkurang.
Walaupun OSTEMATRIX ni adalah suplemen kalsium yang mana juga boleh dapat dengan minum susu, tapi saya rasa kelainannya... sebab saya memang seorang yang suka minum susu, tak kiralah susu tepung untuk preggy ke, untuk lactating ke, untuk yang biasa-biasa aje ke, saya memang penggemar susu. Tapi dengan Ostematrix ni saya rasa kesan yang sangat ketara... menyesal pulak kenal Shaklee ni lambat sangat... anak ke2 dah nak abis menyusu baru nak kenal Shaklee... tapi Alhamdulillah... at least saya berpeluang jugak kenal produk Shaklee ni kan...

Sejak dari itu, saya mula amik satu persatu produk Shaklee ikut keperluan saya.... dari nak hilangkan sakit tumit, saya cuba pulak produk untuk hilangkan parut, produk untuk betulkan hormon (nak subur kan diri sendiri... ahaks), produk untuk awet muda.... haaa jangan tak tau, boleh dikatakan semua produk saya dah cuba, produk untuk langsing je saya belum cuba, sebab tak pernah lagi dalam sejarah hidup saya, saya beria diet nak slim.... biasanya saya kawal tabiat pemakanan sahaja, tanpa bantuan mana-mana produk untuk slim. Alhamdulillah setakat ni saya tak ada masalah berat badan berlebihan yang serius... masih dalam kawalan, cewahhhh....

Banyak pulak cerita.... cerita utama nya nak bagitahu yang saya memang In Love dengan OSTEMATRIX, ni lah salah satu suplemen wajib saya setiap hari....

No comments:

Post a Comment