HARGA MENJUNAM!!!

APA YANG SAYA NAK OFFER???
***5 SET BASIC BREASTFEEDING (ALFALFA + ESP)
***7 SET CANTIK BASIC (SR VITA C + ESP)
SIAPA NAK UNTUNG BERGANDA WHATSAPP SAYA 0174550656 (JUSLIANA)
***WHILE STOCK LAST!!!
ini adalah offer peribadi saya, tiada kena mengena dgn pihak ke3...

Friday 11 April 2014

Testimoni Set PENJAGAAN KULIT

SKINCARE SET recommended by HealthThoughts
Dengan penggunaan Set Asas Penjagaan Kulit iaitu Vitamin C, Vitamin E, Alfalfa dan ESP...Alhamdulillah dengan izinNya kulit bermasalah saya suatu waktu dahulu dah pulih hampir 100%.
Gambar sebelum tu adalah gambar saya di awal tahun 2011, manakala gambar selepas tu ialah gambar saya penghujung tahun 2012. Saya mula mengamalkan skincare set secara serius pada Mei 2012, setelah hampir 7 bulan menggunakan produk SHAKLEE, saya sangat berpuas hati.. Set penjagaan kulit yang saya amalkan ialah ESP, Vita C, Vita E, GLA
Kedua-dua gambar ni diambil dgn menggunakan kamera di telepon ajer, xde n x reti nk mengedit pun... hanya sekadar crop utk amik bahagian yg perlu ajer..






Testimoni anak kpd Shaklee Distributor.
Terbakar dekat muka masa bakar sampah. Maknya tak perasan dlm tu ada tin spray ambi pur. Tin tu meletup dan kena dekat muka anak beliau. 
“Smlm pegi klinik doktor ngan nurse pun terkejut.cepatnya kulit dh recover.ckp guna SHAKLEE doktor pun senyum.hehehe.doktor pun ckp shaklee bagus..heheheh suka dengar.
Gambar ni lps sebulan sapu vit e.kulit dh hampir sekata.kening pun dh back to normal. Gambar lama boleh refer dlm fb liza yer.”

Dalaman bg MEALSHAKE + CHEWABLE VITA-C
Luaran BASIC H + HERBAL CREAM
Kulit dh mengelupas habis br sapu VITAMIN E COMPLEX 
Mealshake dgn Chewable Vita-C still continue

Credit to @haziq qaisara




Ada jugak anak2 yang terluka waktu terjatuh... tinggal parut... sayangnya kalau parut tu tak hilangkan... saya ada nak share jugak budak yang hilang parut luka nya selepas maknya bagi suplemen Shaklee...




Ada banyak lagi testimoni untuk set penjagaan kulit ni... tapi saya rasa cukuplah setakat ni dulu.. yang lain2 kita masuk entry lain kalo sempat, hehe... ni pun entry selepas 4hari kot ek.. mokcik ni bz bebenor ngalahkan menteri ler puloks.. hihihi..

Enjoy....
Kalau nak cuba set penjagaan kulit ni, boleh bincang dengan saya apa yang anda perlukan, saya cadangkan ikut keperluan, tak semestinya semua yang testimoni kat atas amik, anda pun kena amik...

boleh directly 
WhatsApp 0174550656 | 
Jusliana | Pengedar Shaklee anda seluruh Malaysia
COD Alor Setar/ Jitra/ Changlun/ UUM

No comments:

Post a Comment