HARGA MENJUNAM!!!

APA YANG SAYA NAK OFFER???
***5 SET BASIC BREASTFEEDING (ALFALFA + ESP)
***7 SET CANTIK BASIC (SR VITA C + ESP)
SIAPA NAK UNTUNG BERGANDA WHATSAPP SAYA 0174550656 (JUSLIANA)
***WHILE STOCK LAST!!!
ini adalah offer peribadi saya, tiada kena mengena dgn pihak ke3...

Friday 11 April 2014

Testimoni Ostematrix dan Advanced Joint Health Tablet


Alhamdulillah, berkat konsisten mengamalkan Ostematrix dan Advanced Joint Health Tablet, boleh mengurangkan radang sendi. Saya juga tumpang happy untuk customer Master Zura Betty ni... Ye lah kan, bila dah hilang radang sendi, beliau dah boleh dukung anak dengan lebih lama, hati pun gembira sebab tak perlu tahan sakit... insyaallah, segalanya terjadi dengan izin Allah jua...  tapi kita perlu berusaha untuk menjadi ke arah yang lebih baik. 



Niat suci puan ni untuk bantu ibu mertua supaya lebih sihat akhirnya membuahkan hasil. Beliau menghadiahkan Ostematrix dan Advanced Joint Health kepada ibu mertua untuk mengurangkan sakit lutut dan rasa tak selesa ketika menunaikan solat tarawih. Usaha beliau berjaya bila ibu mertua beliau rasa sangat selesa selepas amalkan OSTEMATRIX dan ADVANCED JOINT HEALTH yang beliau hadiahkan. Tak susah nak bagi parents dan parents in law kita happy kan... hadiahkan kesihatan yang lebih baik kepada diorang, insyaallah selain disayangi mereka, kita juga dapat kkumpul pahala untuk ke sana nanti... insyaallah...

Anda pun nak jadi seperti mereka di atas ni?
Boleh PM saya di www.facebook.com/HealthThoughts | Jusliana
Pengedar Sah Shaklee Seluruh Malaysia
COD Alor Setar/ Jitra/ Changlun/ UUM
SMS/ WhatsApp 0174550656

No comments:

Post a Comment